środa, 27 marca 2019

Słów kilka...

Poranne niebo jest chustą szarości we wszystkich jej odcieniach. Pewnie za chwilę się rozpada. Do ostatnich dni pasuje przysłowie o pogodzie w marcu. I znowu jest zimo, a słońce wydaje się być gdzieś daleko...

Domowe sposoby leczenia się nie pomogły i skończyły się zapaleniem oskrzeli, antybiotykiem i zwolnieniem lekarskim. Leżę zatem, piję herbaty z imbirem i sokiem malinowym, łykam medykamenty i chcę być już zdrowa, a nade wszystko nie kaszleć tak męcząco...

Czytam, oglądam kolejne odcinki kryminalnego serialu "Ślad", śpię, odbieram telefony od koleżeństwa z pracy. I jakoś mi tak cieplej w duszy po tych telefonach :)

Jakoś straciłam przyjemność z picia kawy...

14 komentarzy:

  1. Eko, wracaj do zdrowia!
    Też ma teraz trudny czas, niestety, ale może z wiosną się rozkręcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że z wiosną wszystko dobrze się układa :)

      Usuń
  2. Zdrówka zatem, a póki co- mimo męczącego kaszlu- delektuj się wolnymi dniami.

    Przeniosłam się na blogspot: https://wspomnieniaaspazji.blogspot.com/
    Chyba już tu zostanę.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kaszel niestety tak szybko nie przechodzi, wciąż pokasłuję...
      Zostań, bo Twoje pisanie lubię :)
      Odwzajemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Dolecz Eko chorobę zanim wrócisz do pracy, bo te wiosenne infekcje są niezwykle jadowite i lubią wlec się za człowiekiem tygodniami.
    ps. ochota na kawę wróci razem ze zdrowiem;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kawa smakuje po staremu :)
      Dziękuję, masz rację, wciąż się leczę :)

      Usuń
  4. Ojoj, trzeba przegnać choróbsko! I ja wierzę, że ochota na kawę wróci wkrótce, wraz ze zdrowieniem. Bo jakże by tak, bez kawki? :)) Serdeczności ślę i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak kawka znowu smakuje :)
      Dziękuję :))))

      Usuń
  5. Czasem mądry organizm każe zwolnić. Zdrowiej, Zielonooka.:0))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poczytałam, poleżałam, pooglądałam seriale kryminalne w internecie :) Takie zwolnienie pozwoliło mi się trochę zresetować :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Zdrowiej, bo wiem, jak się czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. W gardle jeszcze czuję popiół :) Znowu do łask wróciło siemię lniane :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Jak ja tracę przyjemność z picia kawy, to znaczy, że jestem BARDZO chora:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dla mnie kawa też jest przyjemnością i kiedy przestaje mi smakować, zaczynam się martwić :)
      Dziękuję za słowa :)

      Usuń