wtorek, 31 grudnia 2019

Żegnając stary rok :)

Za oknem szare niebo, takie bez wyrazu, bez obłoków i słonecznych refleksów. W pokoju blask choinkowych lampek, zapach świecy "Zmrożona sosna", aromat kawy z nutami świątecznymi. A kawa w ostatni dzień roku smakuje jak zwykle :)

Zakończyłam przygotowania w kuchni. Już tylko zostało mi zadbać o siebie. Stroję się w nadzieję i wiarę, że ten Nowy Rok i cały rok przyniesie dobro, szczęśliwe chwile, piękne podróże, ciekawe spotkania z ludźmi, świetne książki do czytania, harmonię, serdeczność, czułość, miłość, a przede wszystkim zdrowie, bo kiedy je się ma, ma się wszystko...

Wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego życzę Wszystkim tu zaglądającym 🍀🍀🍀❤

8 komentarzy:

  1. Dobrego roku E-ko, takiego o jakim marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem uśmiecham się na myśl, że większość z nas, nie mając takiej świadomości, życzy innym dobrego tylko jednego dnia w roku (Nowy Rok zamiast nowego roku!) ;) To tak na marginesie! :)

    Przede wszystkim życzę Ci spełnienia tych wszystkich wymienionych przez Ciebie pragnień. Niech to będzie piękny rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... Ja nadużyłam pisania nowego roku z wielkich liter... Niedobrze...

      Usuń
    2. Zdarza się najlepszym. :)

      Usuń
    3. Przygotowałam w klasie gazetkę "Świąteczna ortografia" i ten nowy rok wzbudził duże zainteresowanie, kiedy wielką, kiedy małą literą piszemy. No i oczywiście sylwester. Mali detektywi z 4 klasy po świętach przynieśli zdjęcia plakatów-zaproszeń sylwestrowych z błędami :)
      Tak, niech to będzie piękny rok :)

      Usuń
    4. Z dziewczynkami, z którymi pracuję indywidualnie, także przygotowałam gazetkę na temat: "Świąteczna ortografia". Do tej pory wisi na korytarzu. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń